יום שבת, 2 ביולי 2016

מדריך מעשי לבניית האפליקציה הראשונה שלך

האם גם לך עלתה מחשבה עם רעיון מקורי לפתח אפליקציה למכשיר הנייד? אפליקציה שאף אחד אחר עוד לא חשב עליה לפני כן, כזאת שיש לך אמונה שלמה שתהפוך לאפליקציה פופולרית שכולם ירצו?

הבעיה היחידה היא שנכון לשלב זה אין לך מושג איך להתחיל לפתח ולעצב את האפליקציה שלך.

הכנו עבורך מדריך מעשי עם כל מה שעליך לדעת על מנת שיהיה באפשרותך להביא את הרעיון המקורי לפיתוח אפליקציה למכשיר החכם לידי ביטוי, זמין ונגיש בכל מקום בעולם.

בניית אפליקציות שלב א': הגדרת המטרה שלך


הרעיון לבניית אפליקציה הוא רק נקודת ההתחלה בכל פרויקט של אפליקציה חדשה. לפני שנלך צעד נוסף קדימה, חשוב לדעת איך להגדיר את המטרה של האפליקציה החדשה שלך. עליך לשאול את עצמך: מה האפליקציה הולכת לעשות?, איזו בעיה היא עומדת לפתור, איך היא עשויה לשפר את חיינו? כאשר נבצע את הגדרת המטרה היטב, נוכל להביא לידי ביצוע את הרעיון לפיתוח האפליקציה מהר יותר.

שלב ב': הגיע הזמן לצייר ולשרטט


עכשיו הגיעה העת להתחיל לצייר ולשרטט סקיצות של מראה האפליקציה שלך, הסקיצות שלך עשויות להיות עמודי היסוד של ממשק המשתמש העתידי שיעמוד לרשותך בתוך האפליקציה. על מנת לבצע את שלב שרטוטי הסקיצות כראוי עליך לדמיין באופן ויזואלי את המאפיינים העיקריים, לאחר מכן יהיה עליך לחשוב על המראה והמבנה של האפליקציה העולה בדעתך.

לאחר שהגשת את הסקיצות הראשוניות של האפליקציה שלך, יוכלו בחברת בניית האפליקציות שלך להבין, לתכנן ולהוציא לפועל את פיתוח האפליקציה עליה חשבת באופן מדויק ומקצועי יותר.

שלב ג': שעת המחקר


למטרת המחקר ישנן ארבע מטרות עיקריות:
* עליך להבין אם הרעיון שלך אכן מקורי ע"י בדיקה של אפליקציות נוספות או באמצעות חברות המתמחות ברישום פטנטים.
* חיפוש אחר מקורות להשראה לעיצוב האפליקציה.
* חיפוש מידע עבור הדרישות הטכניות של בניית האפליקציה.
* חיפוש אחר דרכי שיווק ומקורות ההכנסה של האפליקציה שלך.

לאחר שעשית את המחקר הראשוני יהיה לך יכולת טובה יותר להבין האם באמת יש לך רעיון מהפכני, או שמא לגלות כי הרעיון שלך כבר קיים באפליקציות נוספות. בהתחשב בעובדה כי קיימות יותר ממיליון אפליקציות לאנדרואיד ולאפל, קשה לחשוב על רעיון מקורי לאפליקציה שטרם נראתה בחנויות האפליקציות המקוונות.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה