יום חמישי, 7 ביולי 2016

מהי הדרך הנכונה לפיתוח אפליקציות?

כיום ישנן מיליוני אפליקציות שפותחו עבור האייפון והאנדרואיד. משמעות הדבר היא שחנות האפליקציות הולכת וגדלה מרגע לרגע. אם החלטת שזה הזמן להתחיל לעבוד על פיתוח אפליקציה משלך, תצטרך למצוא את הדרך הטובה ביותר על מנת שתוכל להגשים את כל מטרותיך בפיתוח אפליקציה מנצחת. הכנו עבורך מספר דרכים אשר יציגו בפניך גם את היתרונות וגם את החסרונות עבור כל דרך שתבחר וזאת על מנת שתוכל לבחור בדרך הטובה ביותר עבורך כך שתקדם אותך טוב יותר בדרך להגשמת מטרותיך.

פיתוח אפליקציות WEB לדפדפן המכשיר


אחת הדרכים בפיתוח אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד היא למעשה לפתח אפליקציה עבור הדפדפן תוך שימוש בשפות תכנות כגון HTML בשילוב עם JavaScript ובכך יהיה קל יותר לפרסם ולהפיץ את האפליקציה שלך שנבנתה עבור הדפדפן וניתן לגשת אליה מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט. כמו כן, כדאי גם לדעת כי אחד היתרונות הבולטים שבשימוש באפליקציית WEB הוא העדכון שמתבצע באפליקציה באופן מידי ומהיר ללא צורך בהגשה לאישור של אפל ואנדרואיד.המינוסים בדרך הזו הם שאנו מקבלים גישה מוגבלת לחומרה של כל מכשיר וכן שלא ניתן להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות,אם כי יש אנשים שיראו בזה גם יתרון.

פיתוח אפליקציות מסוג Native


אפליקציות Native המבוססות על שפת התכנות Objective C ו – Java, מבצעות פעולות באופן מושלם באמצעות הפיצ'רים מתוך החומרה במגוון מכשירים חכמים. ניתן לראות כי אפליקציות ה Native עושות שימוש בשירותי המיקום, מצלמת המכשיר, זיכרון פנימי ופיצ'רים נוספים. מומלץ לבחור בפיתוח זה עבור מי שמתכנן לפתח אפליקציה מורכבת או אפליקציה שהזמן תגובה בה קריטי.

יש לכם אפליקציה מורכבת לפיתוח? זו היא שיטת הפיתוח המומלצת עבורכם.


חשוב לדעת: החיסרון המרכזי של בניית אפליקציות בטכניקה זו הוא ללא כל ספק המחיר הגבוה ביחס לשיטות הפיתוח האחרות. הסיבה לכך היא שחברת הפיתוח נדרשת לעשות שימוש בצוות פיתוח יקר יותר בשיטה זו.

פיתוח אפליקציה היברידית – ליהנות מהכל ולשלם פחות


במידה ואין בכוונתכם לשלם על אפליקציית Native במחיר מלא, תוכלו לבקש שיפתחו עבורכם אפליקציה שמשלבת את הפיתוח עבור הדפדפן אך עדיין לקבל את רוב הפלוסים הקיימים באפליקציות Native. בכל דרך אשר תבחרו תוכלו למצוא את היתרונות והחסרונות שלה. יחד עם זאת אנשי הפיתוח המתמקצעים בפיתוח זה יוכלו לבנות עבורכם אפליקציה ברמה גבוהה ובאופן יעיל יותר ומהיר מאוד על מנת שתוכלו כבר לעשות שימוש בכל השירותים שאתם מעוניינים להעניק במסגרת האפליקציה.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה