יום רביעי, 2 בנובמבר 2016

מהו מחשוב ענן ואיך זה עובד

ברוכים הבאים אל העולם הווירטואלי בו כמעט אף אדם או חברה כבר לא מעוניינים לאחסן אצלם את כל המידע החשוב שעל ידי שירות של שרתים וירטואליים מאפשר להיות רגועים לגבי האחסון והאפשרות של איבוד מידע נעלמת כלא הייתה.
תחשבו על כל התמונות שאתם מצלמים בטלפון החכם שלכם, על העבודה שאתם מקלידים ברגעים אלה עבור הקורס באוניברסיטה או על המידע שאתם מעבדים עבור פרויקט חדש בעבודה. כל אחד מאלה יכול להיות בסכנה של אובדן בשל נפילה של המחשב או של השרת שעליו נמצא המידע. ברגע בו החומרה הזאת היא שלכם אתם צריכים לוודא כי בצעתם באופן שוטף גיבוי שלא יאפשר לכל מידע החשוב הזה להיעלם, אבל אם הוצאתם את המידע אל עבר מחשוב ענן אתם יכולים להיות רגועים כי המידע תמיד מגובה. בכל שלב.

מוציאים את השרתים מהעסק

מה זה אומר למעשה? שאנשים פרטיים וחברות קטנות וגדולות מוותרים על העונג של אחסון בלעדי אצלם בחומרה הקיימת, אם מדובר באדם פרטי אז על גבי המחשב האישי ואם מדובר בלקוח עסקי אז מדובר על שרתים שנמצאים בבית העסק. עבודת התחזוקה הנדרשת לצרכן הפרטי והעסקי היא בלתי נגמרת ומחייבת כדי שהמידע החשוב הזה יהיה מגובה בצורה טובה ואף מאובטח מפני אנשים שמעוניינים מסיבה כזו או אחרת לפרוץ למערכות מידע אלה ולחשוף את כל המידע הרגיש.

מתאים במיוחד ללקוח עסקי

ההתעסקות הבלתי נגמרת עם חדר השרתים הביאה בתי עסק רבים לפנות אל מחשוב ענן שמוכיח את עצמו פעם אחר פעם כיעיל ביותר מהבחינה שבה אפשר לחסוך כסף רב עבור הוצאת חדר השרתים והעברת הטיפול הזה אצל חברה שזה כל עיסוקה. עם המרחב הפיזי שמתפנה יחד עם תקציב וזמן עבודה גדולים יותר כל עסק יכול להתפנות אל קידום העניינים העסקיים הבוערים כאשר חברת מחשוב ענן מטפלת בכל השרתים והמידע שנמצא על גבי השרתים הללו כל הזמן, ללא הפסקה.

תצורות שונות של שרתים וירטואליים

לא כל השרתים מגיעים בממשק אחד ויחיד וזאת על מנת להתאים את השרתים הללו אל הצרכים השונים של לקוחות עם צרכים מגוונים. כך למשל ניתן לראות כי קיימים ממשקים שמתאימים במיוחד למקדמי אתרים, כאלה שמגיעים עם מערכת ממשק ניהול אתרים והאפשרות לבחור מבין שרתי לינוקס או שרתי חלונות לפי ההעדפה האישית של כל לקוח. כך מתקבל הפתרון הכי אידיאלי לסביבת עבודה וירטואלית מתקדמת שמסייעת לכל עסק להתנהל בצורה יעילה מאי פעם.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה