יום רביעי, 29 ביוני 2016

בניית אתרים ככלי לשימור לקוחות

בעידן האינטרנט והאייפון אם אין לך אתר אינטרנט אתה לא קיים, או לפחות לא נחשב כקיים. לכן כל עסק שמכבד את עצמו חייב לבנות אתר אינטרנט שישרת את מטרות העסק. בניית אתר אינטרנט לעסק היא חלק בלתי נפרד מן העסק וצריכה להילקח בחשבון בבניית העסק.

האתר והלקוח


בימינו לקוח פוטנציאלי מחפש שירות קודם כול באינטרנט. אם בעבר פתחנו "דפי זהב" לחפש חשמלאי או אינסטלאטור, היום בקליק עכבר אחד משיגים אלפי חשמלאים או אינסטלאטורים. לכן חשוב שיהיה לך אתר אינטרנט שיתאים לעסק שלך. אם אין לך אתר אינטרנט פירושו של דבר פחות לקוחות. זאת ועוד, אתר אינטרנט לעסק טוב גם לשימור לקוחות קיימים, וזאת בתנאי שהאתר מתפקד, חי ופעיל. אתר אינטרנט עוזר לך כבעל עסק לשמור על קשר עם לקוחותיך ברמה שאתה תבחר: תוכל לפתוח פורום באתר ולענות לשאלות הלקוחות, תוכל לספק טיפים שבועיים על המוצרים שאתה מספק, ובעיקר – תוכל לשמור על קשר עם הלקוחות באמצעות ניוזלטרים (איגרות מידע) שנשלחים באופן קבוע למי שנרשם אליהם.

שימור לקוחות


לקוחות קיימים הרואים שאפשר ליצור קשר עם העסק בדרכים שפורטו לעיל מבינים שיש להם עסק עם אתר רציני, אמין, אחראי ומהימן, מה שיעזור להם לבנות יחסי אמון עם העסק. לכן בבניית אתרים לעסקים יש להביא בחשבון את התקשורת עם הלקוחות הן הפוטנציאליים והן הקיימים (במיוחד הקיימים) כדי לשמור על קשר רציף ולבנות מערכת של יחסי אמון הדדי בין העסק ללקוח.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה