יום שלישי, 28 ביוני 2016

בניית אתר מראה

בזירה האינטרנטית שם המשחק הוא חשיפה. פוטנציאל ההצלחה של אתר נובע ישירות מהחשיפה שלו לקהל הגולשים. ככל שניתן לחשוף אתר לקהל גולשים גדול יותר כך גם עולה פוטנציאל ההצלחה שלו. גם אם מדובר באתר תדמיתי ללא מודל רווח ישיר, בסופו של דבר הכלי המדויק ביותר למדידת ההצלחה הוא כמות החשיפה שמקבלים העמודים השונים באתר. ככל שהמסרים הנכללים באתר מגיעים למספר גדול יותר של אנשים כך גדלה האפקטיביות שלו, ללא קשר לתוכן המסרים עצמם.

ישנן דרכים רבות ומגוונות להגיע לקהל יעד רחב ולהגביר את תנועת הגולשים באתר ואחד האמצעים הטובים ביותר למטרה זו הוא אתר מראה איכותי. באמצעות אתר מראה אנו יכולים לחשוף את האתר שלנו לקהל יעד חדש ועצום בגודלו. מוטב לערוך מחקר יסודי לגבי ההתאמה של התכנים והשירותים המוצעים באתר המדובר לקבוצות אוכלוסייה שונות ברחבי הרשת ולהשיק את אתר המראה שלנו בהתאם.

מה זה בכלל אתר מראה ?


אתר מראה הינו למעשה תרגום מלא ומפורט של האתר שלנו על כל תכניו לשפה שנייה. למשל אם אנו מנהלים אתר מכירות העוסק בשיווק ציוד חקלאי ייעודי, אתר מראה שיתרגם את התכנים השונים לאנגלית יסייע לנו להגדיל את החשיפה לה זוכה האתר בצורה משמעותית ביותר. כמובן שרצוי מאוד לערוך מחקר יסודי ביותר לגבי רלוונטיות התכנים והשירותים שלנו לקהל היעד המיועד אך באופן כללי ניתן להגיד שאתר מראה מגדיל את פוטנציאל האתר שלנו בצורה משמעותית ביותר.

בניית אתר מראה היא למעשה שחזור מדויק של האתר שלנו לשפה אחרת. אם האתר שלנו כתוב בעברית ואנו מעוניינים להגיע לקהל יעד רחב ביותר ולהגדיל את פוטנציאל החשיפה, תרגום של הדפים השונים לאנגלית יסייע לנו לממש את המטרות שלנו. מול כל דף באתר שלנו הכתוב בעברית יעמוד דף באנגלית ויאפשר למיליונים רבים של גולשים ברחבי העולם להיחשף לאתר שלנו.

אין ספק ששווה לבדוק עלויות של בניית אתר מראה אל מול פוטנציאל החשיפה שלו לקהל יעד אפקטיבי אשר יגדיל את תנועת המבקרים באתר.

בישראל מקובל לבנות אתרים בשפות הבאות : עברית רוסית ערבית ואנגלית.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה