יום שני, 20 ביוני 2016

קידום אתרים

קידום אתרים הוא מושג נפוץ ומוכר, מאז התפתחותם של האינטרנט ושל מנועי החיפוש. קידום אתרים הוא הדרך לגרום לאתר שלכם להיות מפורסם ונגיש לגולשים, הדרך של הגולשים להגיע לאתר שלכם כאשר הם זקוקים לו. הסטודיו שלנו מציע לכם קידום אתרים איכותי, אשר מאפשר לכם ליהנות מפרסום חינמי לאתר שלכם, לאורך זמן.

קידום אתרים הוא, כאמור, פעולה חשובה מאד לכל אתר. קידום אתרים נועד לקדם את האתר לראש רשימת תוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים. ובמילים פשוטות יותר: אם גולש מעוניין לגלוש באתר העוסק בבגדי ילדים, הוא ייכנס לאחד ממנועי החיפוש הפופולאריים, ויכתוב בשורת החיפוש: "בגדי ילדים". מנוע החיפוש ייתן לו בתגובה רשימה של אתרים אשר מתאימים למילות החיפוש הללו. אם האתר שלכם עוסק בבגדי ילדים, המטרה שלכם היא שהאתר יופיע בראש הרשימה אותה קיבל אותו גולש, שכתב את מילות החיפוש "בגדי ילדים", וגם ברשימות אחרות כמו "בגדים לילדים", "מעילים לילדים", "הלבשת ילדים" וכדומה. קידום אתרים מתבסס, בין השאר, על הכנסה של מילות המפתח הרלוונטיות למקומות שונים באתר, על מנת שמנועי החיפוש יזהו את האתר כרלוונטי למילות החיפוש הללו.

קידום אתרים איכותי 


קידום אתרים שנעשה באופן איכותי, כולל הרבה מאד פעילויות, כמו הוספה של תכנים לאתר והתאמה שלהם לדרישות של מנועי החיפוש, הכנסה של תכנים רלוונטיים ומעניינים, שגורמים לגולשים להישאר באתר זמן רב, הוספה עדינה של קישורים באתרים שונים, ובאופן כללי יצירה של אתר איכותי שמהווה נכס עבור הגולשים, כך שלמנועי החיפוש משתלם לקדם אותם.
         
הסטודיו שלנו מאפשר לכם לקבל קידום אתרים איכותי, במחירים נוחים במיוחד. אנו מציעים קידום אתרים במנועי החיפוש במבחר שיטות, כדי שתוכלו ליהנות מקידום של האתר שלכם במהירות הגבוהה ביותר האפשרית, תוך שמירה על איכות הקידום, כדי שהאתר גם יישאר בראש רשימת תוצאות החיפוש לאורך זמן, ויביא אליכם מספר רב ככל האפשר של גולשים שייכנסו וייהנו מן האתר שלכם.

למה בכלל צריך קידום אתרים בגוגל?


כיום מעל 90% מכלל הגולשים משתמשים במנוע חיפוש של גוגל בכדי למצוא מידע על מוצרים שונים אותם הם מעוניינים לרכוש. לפי הסטטיסטיקות האחרונות של גוגל, פחות מ – 5% מכלל הגולשים עוברים לדף השני של גוגל על מנת להמשיך בחיפוש אחר מבוקשם. לכן, אם ברצונכם לקבל טראפיק כמה שיותר גבוהה, עליכם להיות באופן תמידי בדף הראשון במילות מפתח וביטויים רבים הקשורים בדרך זו או בדרך עקיפה למוצר או לשירות אותו אתם מציעים.

א.ס.פ סטודיו 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה