יום רביעי, 29 ביוני 2016

בניית אתר קוד סגור מול קוד פתוח

החלטתם על בניית אתר אינטרנט? בוודאי נתקלתם במהלך התחקיר המקדים שלכם במושגים " קוד פתוח ו " קוד סגור ". למה הכוונה? אלו הם מושגים בתחום, החשובים מאוד ופשוטים להבנה. באופן כללי ניתן לתאר את המערכות הללו בצורה הבאה : מערכת קוד פתוח מבוססת על מבנה קוד גלוי בפני כולם ולכן גם נהנית מקהילות עצומות של גולשים ומתכנתים אשר עוסקים בפיתוח מתמיד של המערכות השונות. לעומת זאת מערכת קוד סגור מבוססת על מבנה שמור אשר אינו נגיש לכלל הגולשים ולכן רק החברה המפתחת את המערכת או מתכנתים מומחים שקיבלו את ההרשאות המתאימות יכולים לשנות או לקחת חלק בתהליך פיתוח מערכת בקוד סגור מסויים.

לשתי המערכות יתרונות וחסרונות , אך אין ספק שאם אתם מעוניינים להקים אתר אינטרנט איכותי ומוביל בעל רמת אבטחה מיטבית, סביר להניח שפנייה לחברה המתמחה בשירותים בתחום, המבוססים על מערכת קוד סגור תסייע לכם להגשים את המטרות שלכם ולהקים אתר אינטרנט איכותי ומאובטח. העובדה שהקוד של האתר אינו חשוף בפני כולם תעניק לכם בלעדיות ובמידה והאתרים של המתחרים שלכן מבוססים על מערכות קוד פתוח, סביר להניח שתזכו ליתרון משמעותי עליהם.

בניית אתר בא.ס.פ סטודיו -מערכת קוד סגור לאתר בלעדי


אף אחד לא רוצה להקים אתר אינטרנט כמו של כולם. בלעדיות ומקוריות בהצגת התכנים שלכם באתר אינטרנט יכולות להוות בסיס להצלחה של האתר לכן אתר המבוסס על מערכת קוד סגור יכול לכסות את ההשקעה שלכם במהירות רבה. אנשים רבים נרתעים מלבסס אתר אינטרנט על מערכת קוד סגור הנתפרת על פי המידות המדויקות שלהם כיוון שההשקעה ההתחלתית עשויה להיות גדולה יותר. אך במקרים רבים אם נבדוק את ההוצאות הכוללות של ניהול אתרים המבוססים על מערכת קוד פתוח אל מול אתרים מבוססי קוד סגור נגלה שהעלויות דומות מאוד.

אתר הבנוי על בסיס מערכת קוד סגור יעניק לכם בלעדיות וייחודיות שלעיתים קשה לספק באמצעות מערכת קוד פתוח. בשוק תחרותי כמו הזירה האינטרנטית בלעדיות שווה המון , ולכן ככל שתצליחו לבדל את עצמכם מהמתחרים שלכם באמצעים שונים כך יגדלו סיכויי ההצלחה שלכם.

חשוב לציין שאת ייחוד האתר ניתן להשיג גם ע"י עיצוב שונה ומקורי כי בסופו של דבר רק המומחים בתחום יכולים לזהות מהו הקוד.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה