יום רביעי, 29 ביוני 2016

עיצוב אתרים

איך לעצב את האתר כמו שצריך?


סטודיו א.ס.פ מספק שירותי בניית אתרים, קידום אתרים, עיצוב אתרים ואחסון אתרים.

בעזרת הידע המקצועי של עובדינו ובשילוב דרישות הלקוח וצרכי העסק אנו מפתחים אתרים ברמה גבוהה.

ניתן להזמין אתר פלאש, אתר html בסגנון עיצוב על פי בחירה אישית: אתר אלגנטי ונקי, צבעוני ומקושקש, פרסומי הדוחף לקניה וכו..

כל סגנון ניתן להגשמה ע"י גרפיקאי/ת צמוד/ה בהתאמה אישית לפי בחירתך, וללא שימוש בתבניות.

כמו כן ,סטודיו א.ס.פ הינו הסטודיו היחיד המבטיחה סריקה אוטומטית בגוגל (Google) מייד עם סיום הקמת האתר , ללא המתנה ארוכה של חודשים, בהם ניתן להפסיד לקוחות רבים.

חשוב לציין כי כיום לרוב רובם של העסקים יש אתר אינטרנט. במצב כזה של תחרות בין אתרי אינטרנט שונים צריך להבטיח את יחודיות אתר האינטרנט שלך כך שגולשים יהנו מהשהייה באתרך ולא של מתחריך. איך עושים זאת?

הרבה קריטריונים משפיעים על ההחלטה המהירה של גולש אם להישאר באתר או לעבור לאתר אחר. ארגון נכון של הדף בתוספת עיצוב מדוייק וממשק ידידותי לגולש בעל תרשים זרימה נוח וקל לניווט בין דפי האתר הוא הנוסחה, ולכן בתהליך בניית אתר אינטרנט בסטודיו א.ס.פ מתנהל קשר על בסיס קבוע בכדי לקלוע למטרת האתר ולבצע את העבודה בצורה המדוייקת והמושלמת ביותר. התוצאה- אתר מיוחד, נעים, אסתטי ויצירתי. אתר שימצב אותך במקום בו רצית להיות מול קהל היעד, האתר שיתפוס את תשומת לב הגולשים ויגרום להם להעמיק ולהיכנס לשאר דפי האתר, וכך יגדיל את קהל הלקוחות ויתרום לעסק שלך.

עיצוב אתר בצורה נכונה הוא הסוד להבאת לקוחות לאתר ולייצירת מעגל לקוחות נאמן ואוהב.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה