יום רביעי, 29 ביוני 2016

בניית אתר תדמית

על חשיבות אתרי אינטרנט לעסקים דנו במאמרים קודמים. כעת נדון בצורך באתרי תדמית בפרט.

כחלק ממהלכים של מיתוג עסקי או אישי אנו רואים כיצד נולד הרעיון בארץ ובעולם כולו. אתרים כאלו באים לספק את רצונו של אדם המעוניין להגיש מועמדות מסוימת בתחום כלשהו או בפוליטיקה למשל, והיא תורמת רבות לאנשים או לעסקים שלא תמיד צריכים אתר אינטרנט מסחרי.

באתר מסחרי יש חשיבות לפעילות ממוקדת החשובה לבעל העסק, כמו רכישה, בדיקת מבצעים, וכד', אך בכל הקשור לתחום של אתרי תדמית הרי שהתמונה שונה, מאחר ואתר כזה יכול לשמש אומן המעוניין להציג את עבודותיו ולהזמין אתכם לגלריה שלו בכדי ששם תתרשמו מיצירותיו בשלושה מימדים ותרכשו אותן. בניית אתרים מסוג זה הנעשית על ידי איש מקצוע איכותי, היא כזו המציגה לראווה אתר אינטרנט מושקע שמציג לגולש מכובדות רבה ואפשרויות לגלישה חווייתית. אתר הבנוי נכון מביא לכך שהגולש נהנה מהניווט באתר וצופה באלמנטים השונים המוצגים בו במשך זמן רב, גם תוך כדי ביצוע פעולות מסוימות.

אתר מסוג זה הבנוי ברמה גבוהה מציג התאמה אישית לצרכיו של בעל האתר וגם עיצוב ייחודי שיתאים בצורה מושלמת להווייתו של האדם המזמין או להוויה של עסקו. זה בדיוק העניין של תדמית, שהיא זו שאמורה להציג לאחרים את פועלו, איכותו, ייחודו, או כל דבר אחר הנוגע לאדם או עסק מסוים.

היתרונות הם ברורים ואף מיידיים. אין וויכוח בחשיבות בניית אתר מסוג זה!

היתרונות הטמונים בתחום הם עצומים, ולעתים ניתן לראות אותם בצורה מיידית. אתר כזה , הבנוי בצורה נכונה יביא לכך שגולשים רבים לא רק יגיעו אל האתר אלא גם יתפקדו, ישאירו פרטים, יחוו דעתם, ועוד דברים אחרים שמהם יכול ללמוד בעל האתר מה חושבים הגולשים עליו או על פועלו. אין ספק כי אתר כזה יכול לסייע רבות למי שמעוניין לקדם אג'נדה מסוימת או למי שמעוניין להציג את העסק המסחרי שלו באור אחר בכדי לתרום בצורה עקיפה לעלייה בהכנסות. בדיקת מספר הגולשים שהשאירו פרטים או שהחוו דעה על מוצר מסוים שעתיד לצאת לשוק, מאפשרת ניתוח נתונים חשובה ביותר

נסכם את חשיבות אתר תדמיתי כך


הנקודות החשובות הן: הצגת העסק בצורה מקצועית, תדמית העסק באינטרנט בצורה מדויקת, פרסום והגדלת מאגר לקוחות וכלי עזר למדד וניתוח נתונים

הקמת אתר בצורה כזו שיהיה בעל יכולות הצגה וניתוח עד הרמות הגבוהות ביותר.

א.ס.פ סטודיו

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המאמר הנפלא, כיום בניית אתרים הולך ומתפתח והאפשרויות רבות

    השבמחק