יום רביעי, 29 ביוני 2016

קידום אתרים - SEO

קידום אתרים במנועי חיפוש -SEO הינו אחד התחומים השיווקים המרכזיים היום בתחום השיווק באינטרנט, כאשר יותר ויותר חברות בניית אתרים משלבות זאת בתמהיל השיווקי שלהן.

מחקרים מראים כי כשני שליש מהגולשים באינטרנט מגיעים לאתרים השונים דרך מנוע חיפוש כלשהו. נכון להיום, הרוב מגיעים דרך מנוע חיפוש גוגל, כאשר בישראל ישנם כמה מנועי חיפוש פופולאריים נוספים.

מטרתנו כחברה לבניית אתרים וקידום אתרים היא להביא אותך כלקוח שלנו, לדירוג הגבוה ביותר בתוצאות החיפוש של הגולשים, על בסיס מילות מפתח מוגדרות מראש וכבר בשלב הקמת האתר לבצע זאת באופן שמתאים לקידום באינטרנט.

ככל שהמיקום של האתר גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך עולה תנועת הגולשים לאתר ומכאן גם הפעילות העסקית.

ההתחייבות שלנו, לעשות את מירב המאמצים ולהשתמש בכל הכלים העומדים ברשותנו על מנת להביא את הלקוח לפי מילות המפתח המוגדרות מראש לעמוד הראשון במנועי החיפוש, קרי google.

בחברתנו קיים צוות מתכנתים מקצועיים העוסקים במעקב אחר ההתפתחויות האחרונות בגוגל ובמנועי חיפוש גדולים נוספים, על מנת להיות עם האצבע על הדופק, במטרה לשמור על דירוג גבוה בתוצאות החיפוש.

הנושא התפתח היום למקצוע לכל דבר, אשר דורש התמחות והתמקצעות, וכמובן התעדכנות מתמדת בחידושים, לכן, לקוחות רבים בוחרים להעסיק מקדמי אתרים מקצועיים, ולא לנסות להסתכן ולעשות זאת באופן עצמאי, דבר אשר עלול לא להביא לתוצאות הרצויות, וגם לפגוע בפעילות האתר לאורך זמן.

יש להתייחס גם לעובדה שגוגל אינו קורא אתרים הבנויים בטכנולוגיות Flash או JavaScript. לכן חשוב לשים לב שאתר יפה יותר אינו בהכרח יעיל יותר. טכנולוגיות אלו הופכות את משימת הסריקה של הזחלנים של גוגל לקשה ולעיתים אף בלתי אפשרית. לכן חשוב לבנות את האתר בצורה נכונה לסריקת גוגל.

לבסוף, חשוב לזכור כי SEO נעשה לאורך זמן. לא ניתן לעשות זאת כפעולה חד פעמית או קצרת טווח. לעיתים, הפירות נקצרים רק לאחר מספר חודשים של עבודה. יחד עם זאת, התמדה בשילוב עם מקצועיות מבטיחה לאתר האינטרנט הצלחה לאורך זמן

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה