יום רביעי, 29 ביוני 2016

בניית אתרים לעסקים קטנים

בעלי עסקים קטנים לעתים אינם מבינים כי רשת האינטרנט יכולה להגדיל באופן ניכר את קהל הלקוחות שלהם ואת האנשים שייעזרו בשירותיהם.

אנשים רבים מחפשים בעלי עסקים ונותני שירותים דרך אתרי אינטרנט ולא דרך הטלפון כפי שהיה בעבר. זוהי הסיבה המרכזית שבגללה אנשי עסקים מכל התחומים, צריכים להשקיע בבניית אתר ברשת האינטרנט.

הסיבה היא שאתר מקצועי מקרין במידה רבה על בית העסק שלהם. ניתן ליצור רושם של איזה סוג עסק שרוצים אם בונים את האתר בצורה נכונה.

במילים אחרות, כאשר גולשי אינטרנט מגיעים אל אתר אינטרנט שנראה נהדר הם מייד מסיקים שבית העסק עצמו הוא פשוט מעולה. סיבה נוספת וחשובה לא פחות שבגללה בעלי עסקים צריכים אתר באינטרנט קשורה למתחרים שלהם. לדוגמא: העסק הינו מסעדת סושי קטנה שמתפרנס גם בזכות לקוחות שמבצעים הזמנות טלפוניות. אם גולש מחפש ברשת "מסעדת סושי" הוא יגיע למתחרים ולא למסעדה שלכם כך שיש צורך להכנס אל הרשת.

בעלי עסקים רבים מרגישים כי הם הסתדרו עד כה מצויין בלי אתר ברשת האינטרנט והם אינם מבינים כיצד לבנות אתר, כיצד מקדמים את האתר ברשת, כיצד מעצבים אותו וכן הלאה ולכן הם בוחרים לוותר על כניסה למרחב הוירטואלי. עם זאת, הזמנים המשתנים מחייבים אותם להכנס למרחב זה ו"לכבוש" את הרשת. מי אחראי על בניית אתר באינטרנט לעסקים קטנים ובינוניים?

משום שישנם אין ספור אתרים ברשת האינטרנט ישנן חברות רבות ומקצועיות אשר מבצעות את התהליך מההתחלה ועד הסוף עבור אנשים שהם אינם מומחי מחשבים.

חברות אלו יכולות להמליץ לבעלי העסקים כיצד יש לעצב את האתר, וכמובן לעצב אותו עבורם, איזה מלל כדאי להכניס אליו ואיך לבנות ולשפר את האתר.

מחירים: כל חברה בתחום גובה מחיר אחר עבור שירותיה.


המחיר שגובה החברה תלוי בין היתר באתר עצמו, זאת אומרת כמה עבודה יש להשקיע על מנת לבנות אותו. כמו כן, ככל שהחברה מקצועית יותר ומפורסמת יותר כך היא לרוב תגבה מחיר גבוה יותר עבור השירותים שהיא מציעה.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה