יום רביעי, 29 ביוני 2016

בניית אתרים ב HTML

הקמת אתר מצריכה עבודת הכנה רבה ותחקירים מקיפים בנושאים שונים על מנת שאתר האינטרנט שייבנה יהיה טוב ומתאים לעסק.

הדרך המובילה לאתר איכותי, המשרת את המטרות שלנו בצורה מלאה, עוברת דרך מספר ציוני דרך משמעותיים, בהם עלינו לקבל הכרעות חד משמעיות. עלינו לקבל החלטות לגבי אבני היסוד איתן נבנה את האתר שלנו.

בתכנות ישנן שפות שונות: VisualBasic, Asp/AspClassic, C#, JavaScript, Html ועוד..

רוב מתכנתי אתרי אינטרנט מכירים את JavaScript ו html.

Html היא שפה פשוטה הקלה ללמידה והיא מספקת בעצם את מבנה האתר עצמו וכל חלקיו הלא דינמיים.

אתר הבנוי רק בשפת HTML הינו אתר שהוא אינו דינמי. את האתרים הדינמיים בונים באמצעות שפות תכנות שונות ו HTML 5

אתרים לעסקים קטנים, לעסקים גדולים ובכלל אתרים לעסקים, אתרים לילדים או אתרים בחינם מטרתם שונה ולכן צריך לבחון את מטרת האתר ועל פי זה לבחור באיזו רמת תחכום או מורכבות לבנות אותו.

במובנים רבים בניית אתר אינטרנט זהה לבניית בית או מבנה גדול. ברור מאליו שבמהלך בניית בית עלינו לקבל החלטות רבות הנוגעות באופן ישיר למטרות שלנו. אחת ההחלטות החשובות ביותר היא ההחלטה לגבי חומרי הבנייה היסודיים הדרושים לנו לבנייה. לעיתים בנייה בבלוקים רגילים תשרת את המטרות שלנו בצורה הטובה ביותר ולעיתים בניית בית בעץ או חומרים אחרים תתאים יותר. יש לקחת נתונים רבים בחשבון במהלך בניית בית, אך השורה התחתונה חייבת לכלול החלטה ברורה לגבי אבני היסוד מהם מורכב הבניין העתידי.

הקמת אתר אינה מספיקה - צריך תוכן לפני הכל!


חשוב לזכור שרוב הגולשים מחפשים באתרים השונים תוכן מקורי ומעניין. אומנם המידע הוויזואלי והאסתטיקה של האתרים חשובים מאוד אך בסופו של דבר הדבר דומה לכריכת ספר – מה שקובע באמת איכות של ספר אינו הכריכה שלו אלא תוכנו. כריכה אטרקטיבית יכולה לפתות קוראים לנסות את הספר אך בשורה התחתונה אם התוכן אינו מרתק ומקורי, יתקשה הספר להצליח .

HTML היא שפה בסיסית למשימות בניית אתרים ומתאימה מאוד לאתרים מבוססי תוכן. אומנם האופציות הוויזואליות והאסתטיות שלה דלות מאוד יחסית לפלאש או שפות אחרות אך בסופו של דבר אתרי תוכן המבוססים על שפה זו נהנים מתאימות גבוהה מאוד למנועי החיפוש ולכן גם מנגישות גדולה וחשיפה מוגברת לקהלי יעד ותיקים וחדשים.

חשוב לבנות אתר נגיש


אתר נגיש שנבנה באמצעות חברה איכותית המספקת תנאי פתיחה מצוינים לאתר שלכם, מהווה צעד נכון בתהליך הקמת אתר אינטרנט לעסק. נגישות האתר למנועי החיפוש והפשטות בה יכולים הגולשים למצוא את מבוקשם חיוניים מאוד לניהול אתר מצליח ולכן בהחלט מומלץ לפנות לחברה המתמחה בתחום.

זכור: מנוע החיפוש גוגל "לא אוהב" JAVASCRIPT לכן השתדלו לדרוש אתר הכתוב באופן נקי. כך תעזרו לאתרכם בקידום במנועי חיפוש ולסריקה קלה של גוגל.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה