יום שלישי, 28 ביוני 2016

בניית אתרים נגישים

בניית אתרים היא מלאכה מורכבת הדורשת מיומנות מקצועית מתקדמת. אמנם כמעט כל אחד בעל ידע בתחום יכול לבנות אתר ולעצב אותו על פי רצונכם, אך חשוב להפנים שכשמדובר באתרים נגישים ומצליחים, הנושא מחייב בקיאות רבה ומיומנות מיוחדת. אתר אינטרנט חייב להיות נגיש על מנת להשיג את מטרות בעליו. ההנחה הבסיסית היא שהאתר מיועד לממש יעדים על ידי חשיפה לקהל יעד מסוים.

טעות נפוצה של יזמים שונים בעולם האינטרנט, היא השקעה רבה בעיצוב האתר ולעיתים גם בתכנים, ללא השקעה מספקת בנגישותו וחשיבה על ממשק המשתמש שיגלוש באתר. הדבר דומה להשקעה בעיצוב חנות חדשה במיקום נידח. ללא פרסום ראוי החנות תישאר ריקה וההשקעה תרד לטמיון. אתר ללא מבקרים אינו שווה דבר גם אם השקענו בבנייתו משאבים רבים. בנייה איכותית מכוונת ליצירת אתר המותאם בצורה מושלמת למנועי החיפוש השונים ולכן גם הופך לנגיש עבור הגולשים.

חווית משתמש איכותית


נגישותו של אתר לקהל הגולשים תלויה ישירות בחוויית המשתמש. ללא ממשק משתמש נוח לניווט מהיר יתקשה האתר להתרומם ולספק את החוויה אותה שואפים לקבל הגולשים. חווית המשתמש באתר תלויה בגורמים רבים אך אין ספק שממשק משתמש נוח ואינטואיטיבי הינו בסיס הכרחי לנגישותו של האתר. חברה המספקת שירותי בניית אתרים מקצועיים תסייע לכם לעצב את האתר באופן ידידותי למשתמש.

אומנם הצד הוויזואלי של כל אתר הינו חשוב ביותר, אך אחרי הכל, כל מי ששואף לנהל אתר מצליח שיזכה לתנועת גולשים מסיבית חייב לקחת בחשבון שעליו לייצר חוויה ייחודית המסייעת לגולש לממש את המטרות שלו. באמצעות ממשק משתמש חכם וידידותי נוכל להשיג את המטרות שלנו ולהביא את הגולשים שלנו לדפי המטרה. בנייה מוצלחת תספק לאתר שלכם נתיב ברור בו יגלשו המשתמשים וכך תוכלו להשיג את המטרות שלכם ביעילות.

נגישות = חשיפה


בנייה שתהפוך את האתר שלכם לנגיש לקהל היעד שלכם תסייע לכם לקבל חשיפה משמעותית וכך להגדיל את קהל הגולשים. הדרך לאתר מצליח מתחילה בהנחת יסודות איתנים שתניחו על ידי הבטחת נגישותו.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה