יום חמישי, 30 ביוני 2016

קידום אתרים באופן עצמאי

בניתם אתר, מה עכשיו ? כולם צריכים לדעת עליו !


איך תגרמו לאתר להיות פופולארי ולמשוך אליו כמה שיותר גולשים ?

לפניכם מדריך קצר ומספר כלים חשובים שיעזרו לכם לעשות זאת תוך מספר ימים.

כולם רוצים להיות ראשונים בגוגל, הרעיון העיקרי אחרי הסוד, מעבר לאתר טוב עם תכנים טובים, הוא הרבה לינקים המפנים לאתרך, בעיקר לינקים מאתרים חזקים, ובעיקר לינקים שמילת המפתח שמפנה היא מילת המפתח אותה אתם מעוניינים לקדם.

אבל ... חוץ מגוגל, יש עוד המון דרכים לגרום לגולשים אכותיים להיכנס לאתרך. הנה מספר דרכים:

1) יש לכם פייסבוק ? טוויטר? גוגל פלוס? מקושרים? אם לא , כדאי שתפתחו, כיום ידוע לכל שקידום במנועי חיפוש מושפע מרשתות חברתיות, כדאי להשקיע. הוסיפו את כתובת האתר המקורית בפרופיל שלכם. עכשיו צרפו את כל החברים ברשת החברתית ושלחו להם הודעה על האתר. מומלץ לפתוח קבוצה/ דף לאתר שלכם ולהזמין כמה שיותר חברים אליה.

2) יש לכם כתובת דוא"ל ? בנו חותמת והכניסו כמה שורות על האתר עם קישור ישיר אליו. אין לכם כתובת דוא"ל? פתחו עכשיו בחינם תיבת מייל ב Gmail Walla Nana10 Ynet שלחו לכל רשימת התפוצה מייל עם הזמנה לבקר באתר החדש שלכם.

3) משתתפים בפורומים? יש אלפי פורומים בכל תחומי עניין ברשת וכדאי להשתתף ולהגיב כמה שיותר. בכל פורום ניתן להוסיף חותמת אישית קבועה בהודעה עם כתובת האתר. הוסיפו את כתובת האתר בתחתית כל הודעה ובגוף ההודעה אם אפשר ומותר.

4) הירשם לקבוצת בניית אתרים בסטודיו א.ס.פ בפייסבוק. הצטרף כחבר לקבוצה והכנס כמה מילים על אתרך לחץ לכניסה .

5) הכנו רשימה של אינדקסי אתרים שאליהם תוכלו להירשם בחינם ולהוסיף את האתר אליהם לצפיה ברשימה לחץ כאן . רישום האתר באינדקסים יכול להביא לאתר המון גולשים שיגיעו דרך אינדקסים אלו ומביא לקידום במנועי חיפוש.

6) עברתם על כל הרשימה ? לא לדאוג. יש אין סוף אתרים כאלו שניתן להזין אליהם את כתובת אתרכם. כנסו לגוגל וחפשו "הוספת אתר" . כל אחת מהתוצאות מפנה לדף "הכנסת פרטי אתרך" או "הוספת אתר" לאינדקסים ואתרים ברשת בחינם !

7) יש לכם חברים עם אתרי אינטרט? תבקשו מהם להחליף קישורים, הם יכניסו לאתרם קישור המפנה לאתרכם ואתם תכניס קישור אליהם. תזמינו חברים לבנות אתר בטו-אול ככה תוכלו להחליף קישורים עם הרבה אתרים.בניית אתרים בטו-אול זה כיף!

8) מדפיסים כרטיסי ביקור ? פליירים ? מעטפות ? לא לשכוח להוסיף את כתובת האתר. זכרו- אתר האינטרנט שלכם הוא הכתובת שלכם בכל מקום בעולם!

* לאלו שלא רוצים להשקיע והם רק בתחילת הדרך, אפשר להדפיס כרטיס ביקור במדפסת ביתית ולחלק לחברים ולמי שפוגשים. לפניכם כמה אתרים להורדת תבניות כרטיסי ביקור בחינם אתר להורדת תבניות עיצוב לכרטיסי ביקור , אתר תבניות להדפסה בבית

זוהי התחלה טובה. נסו להשקיע כמה שיותר זמן בהתחלה על קידום האתר והווכחו לראות איך האתר מתקדם ומגדיל את מספר הכניסות שלו מדי יום. דעו כי הקידום אינו קורה בין לילה אך הסבלנות וההתמדה משתלמת.

אם יש לכם עוד עצות ודרכים לקידום האתר, נשמח לדעת עליהן ולהוסיף ברשימה.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה