יום רביעי, 29 ביוני 2016

טיפים לבניית אתר

לפני הפרטים הטכניים וההחלטות הטכנולוגיות השונות יש צורך להבין היטב שאתר אינטרנט הוא עסק לכל דבר.

גם אם אתם מעוניינים באתר אינטרנט תדמיתי או אתר תוכן ללא מטרות רווח חשוב לזכור שנגישות האתר חשובה ביותר. אתר אינטרנט שאינו נגיש לכלל הגולשים אינו ממלא את ייעודו בין אם בנייתו היא מלכתחילה למטרות מסחריות מובהקות ובין אם בנייתו היא למען מטרות אחרות.

* להבטחת איכות האתר, יש לקחת בחשבון מראשית הבנייה את עניין החשיפה בפני קהל גולשים גדול ככל האפשר.

* ההבנה שאתר אינטרנט הינו עסק לכל דבר חייבת לעמוד בבסיס של תהליך ההקמה. יש להתבסס על חשיבה עסקית לכל דבר. אחת התובנות החשובות ביותר שצריכה לעמוד לנגד עיניכם במידה והתחלתם בתהליך בניית אתר אינטרנט מסחרי, היא שללא חשיפה ונגישות, ההשקעה שלכם תרד לטמיון. גם אתר מושקע ביותר הכולל תכנים איכותיים ומעוצב באופן מרהיב אינו שווה דבר ללא מבקרים. אתר כזה הוא בדיוק כמו חנות מפוארת ומושקעת אשר ממוקמת ברחוב נידח ואינה זוכה לקונים. ללא גולשים אין סיכוי שתממשו את המטרות שלכם, גם אם האתר שלכם הוא מלאכת מחשבת מכל הבחינות.

* חווית משתמש איכותית היא השלב השני. לאחר שהבאתם קהל גולשים לאתר שלכם, עליכם להפוך את המשרד השומם/ החנות השוממה לחנות ברחוב סואן מלא בקונים, עליכם לדאוג שחווית המשתמשים באתר האינטרנט שלכם תהיה טובה וידידותית. בניית אתר איכותי חייבת לכלול תכנון מפורט של ממשק משתמש נוח וידידותי שיסייע לגולשים המבקרים באתר שלכם ליהנות מחוויית משתמש איכותית ונעימה. אין צורך להעמיס על האתר עיצוב המכביד על הגלישה ומקשה על ההתמצאות באתר כיוון שכך תאבדו גולשים רבים. כן חשוב לעדכן את האתר במערכת ניהול תוכן באופן יומיומי בתוכן איכותי ומעודכן.

אחת הנקודות המהותיות ביותר שיש להביא בחשבון כשמדובר באתר מקצועי, היא המיקוד. חובה להיות ממוקדים לגבי המטרות שלכם בניהול האתר. עליכם לדעת מה אתם רוצים מכל גולש הנכנס לבקר באתר שלכם וכמובן איך להפנות אותו לעמודים הרלוונטיים. אם תדעו מה אתם רוצים להשיג מכל גולש, תוכלו להגשים את המטרות שלכם בקלות.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה