יום רביעי, 29 ביוני 2016

פרסום אתרים

יש לך אתר. מצוין. בניית אתר היא השלב הראשון בקידום העסק, השלב ההתחלתי לקידומך, שלב בהחלט לא מספיק. אחרי שבנית אתר לשביעות רצונך עליך לפרסמו ולקדמו במנועי החיפוש הנחשבים, והגדול שבהם – גוגל. פרסום האתר וקידומו הם עבודה בפני עצמה שאינה מתרחשת ביום אחד.

פיתוח אתרים, קידום אתרים


השלב הראשון בקידום האתר נוגע בבחירת מילות המפתח המתאימות ביותר שישרתו את המטרה שלשמן נועדו: לזכות במקומות הראשונים בגוגל. בכל דף ודף באתר יש להוסיף עד 4 מילות מפתח הרלוונטיות והחזקות ביותר. טעות רווחת היא להוסיף כמה שיותר מילות מפתח בשאיפה לקבל כמה שיותר כניסות לאתר. כשמנועי החיפוש נתקלים במילות מפתח רבות מדיי הם מסננים כמה מהן, שלא לומר מתעלמים. מנוע החיפוש מבין שריבוי מילות מפתח אומר שהן כנראה לא חשובות ממש, לכן מתעלם מהן. זו הסיבה שיש לבחור עד 4 מילות מפתח הרלוונטיות ביותר לאתר.

קידום אתרים ממומן PPC


קידום אתרים ממומן מיועד למי שאין לו זמן להשקיע בקידום האתר בכוחות עצמו, לכן משלם לצורך קידום האתר במנועי החיפוש. קידום אתרים ממומן עשוי להיעשות דרך גוגל adwords והתשלום מתבצע על כל קליק לאתר, או דרך פייסבוק ורשתות שותפים – סקינדו, מרלין, קליקאון ולידאין. קידום האתר בדרך זו מבטיחה תוצאות אך לא מיד, אלא כעבור כמה חודשים.

קידום אתרים אורגני


אם יש לך זמן, חשק ורצון ללמוד קידום אתרים אורגני נועד לך. בקידום אתרים אורגני אתה שולט בפיתוח האתר ובקידומו ואתה מתאים את האתר למנועי החיפוש. אחרי שבחרת לך מילות מפתח אופטימליות, טוב תעשה אם תפרסם את אתרך באינדקסים של אתרים. אם יש באפשרותך לפרסם מאמרים עשה זאת וכן טוב תעשה אם תקשר לדפים פנימיים בתוך אתרך. התוצאות לא יגיעו תוך יום, אבל אם תפעל בצורה נכונה תגיע לפסגת מנועי החיפוש תוך כמה חודשים. פרסום האתר הוא עבודה בפני עצמה שלעולם לא מסתיימת אם רוצים להיות ראשונים בגוגל. יש לטפח את האתר, לעדכנו לעתים תכופות ולאנדקס את האתר באינדקסים לאתרים.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה