יום רביעי, 29 ביוני 2016

בניית אתר לעסק - שלב מפתח בפיתוח עסקי

כל עסק שמכבד את עצמו פונה לחברת בניית אתרים ובונה לעצמו אתר. בימינו אם אתה עסק ללא אתר אינטרנט אתה לא קיים. אתר לעסק הינו חלק בלתי נפרד מן העסק וראוי שיילקח בחשבון כחלק מבניית העסק.

לשם מה לבנות אתר?


אתר לעסק מסייע לשמור על לקוחות קיימים ומעודד פנייה של לקוחות פוטנציאליים. בימינו כולם מחפשים שירותים באינטרנט ולא ב"דפי זהב", כך שאם אתה לא נמצא באינטרנט משמעות הדבר איבוד לקוחות תמידי. אתה חייב לבנות אתר אינטרנט שיתאים לעסק שלך אם אתה רוצה להיות בעניינים.

האתר ואתה


הקמת אתר אינטרנט הוא השלב הראשוני בפיתוח העסק שלך. לאחר שבנית את האתר לשביעות רצונך והתאמת אותו לצרכיך, עליך להתאים אותו למנועי החיפוש ולקדם אותו באינטרנט. זאת תוכל לעשות בשתי דרכים עיקריות: בעזרת קידום אתרים ממומן, האומר בפשטות שעל כל קליק לאתר שלך אתה משלם כפי שקבעת עם חברת קידום האתרים, או בעזרת קידום אתרים אורגני, האומר בפשטות עבודה קשה שלך בהתאמת האתר למנועי החיפוש העיקריים.

אתרים הנבנים בטו-אול נסרקים אוטומטית בגוגל ויופיעו בתוצאות חיפוש באופן כמעט מיידי. אתרים אלו הינם בעלי יתרון רציני לעומת שאר האתרים.

קשר עסק-לקוח-אתר


בבניית אתרים לעסקים יש להביא בחשבון שמירה על קשר עם הלקוחות. זאת אפשר לעשות בכמה דרכים, החל מניוזלטרים (איגרות מידע) שיישלחו למנויים לאתר וכלה בפורום אינטרנטי שיוכנס לאתר כמענה ללקוחות. לקוחות פוטנציאליים וקיימים יתרשמו שמדובר באתר רציני, אמין ומושקע, מה שיגרור אחריו אמון בעסק, מה שיוביל לשמירה על הלקוח לאורך זמן.

אין ספק, אתר אינטרנט הוא בבחינת חובה שיש לעשות לכל עסק, קטן כגדול.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה