יום שני, 20 ביוני 2016

בניית אתרים – מי צריך את זה?

זוכרים את רב־המכר "כל בית צריך מרפסת"?
כשם שכל בית צריך מרפסת, כל עסק צריך אתר אינטרנט. אתר אינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מהעסק, וכמוהו כעובד נוסף בעסק. אתר לעסק ישדרג כל עסק וישווה לו מראה יוקרתי, מקצועי ועכשווי.

אתר לכל דורש


אבל לא רק עסקים צריכים אתר אינטרנט. בימינו גם לקוחות פרטיים בונים לעצמם אתר המותאם לצרכיהם: אתר תדמית, אתר מכירות, אתר היכרויות אתר קטלוג ועוד – כל אלה מותאמים לצרכי הלקוח ולדרישותיו. בשיקולי הקמת האתר מובאים בחשבון תכיפות העדכונים באתר, גודל התקציב שהלקוח מקצה לאתר, קהל היעד של האתר ועוד.

ברוכים הבאים למאה ה־21


במאה ה־21 אם אין לך אתר אינטרנט אתה לא קיים, אתה לא נחשב, לא מתייחסים אליך ברצינות. כל עסק – קטן כגדול – צריך אתר אינטרנט, וכן גם אנשים פרטיים המעוניינים לפרסם פרסומים שונים זקוקים לאתר אינטרנט כדי לפרסמם. אתר מקצועי הפך לדבר אלמנטרי בעבור כל אחד המבקש לפרסם את עצמו או כל דבר אחר.

כמה זה עולה לנו?


בניית אתרים מקצועיים מותאמת לצרכי הלקוח וליכולותיו הכלכליות ונעשית בשיתופו המלא. הלקוח שותף בכל שלב ושלב בתהליך, החל מהתכנון עד לשלב הקידום והשיווק. פרסום מוצר מתחיל באינטרנט עוד לפני שמתפרסם בכל מקום אחר. כל מי שרוצה לפרסם פונה תחילה לאינטרנט, לחברה לבניית אתרים, אתר מקצועי יתן לך מראה מקצועי ויוקרתי בדרך להצלחתך בפרסום העסק או כל דבר אחר.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה