יום שלישי, 28 ביוני 2016

מיתוג בבניית אתר לעסק

אתר אינטרנט לעסק כמוהו ככרטיס הביקור של העסק. האתר צריך למשוך לקוחות פוטנציאליים, לעודד כניסות ולהיות מסקרן ומעניין. לצורך כך יש לבנות מיתוג לאתר.

מהו מיתוג עסקי לאתר?


בתהליך בניית אתרים לעסקים יש להביא בחשבון מספר פרמטרים שיעודדו בעתיד כניסות לאתר מצד לקוחות פוטנציאליים. מיתוג עסקי ייעשה בשיתוף מלא עם בעל העסק שיהיה שותף בעיצוב האתר, בפיתוח האתר ובקידום האתר באינטרנט. האתר צריך להתאים לסוג העסק ולקהל היעד של הלקוחות הפוטנציאליים.

לשם מה למתג את העסק?


למיתוג עסקי חשיבות עליונה בקידום העסק. ניקח לדוגמה משרד רואי חשבון. ישנם מאות משרדים של רואי חשבון אם לא יותר מכך, מה המיוחד במשרד רואי החשבון הספציפי? מדוע שיפנו אליו ולא למשרד אחר? לשם כך על המשרד למתג את עצמו ולבדל את עצמו מיתר משרדי רואי החשבון. דבר נוסף: מיתוג עסקי מקל על החדרת מוצר חדש לשוק ולתודעת הציבור, יוצר תדמית עסקית נכונה ועוזר לשמור על נוכחות תמידית של העסק בתודעת הציבור. בבניית אתרים לעסקים כל הפרטים הללו מובאים בחשבון כדי לשדר אמינות, תקשורת נבונה עם לקוחות פוטנציאליים ואמון הדדי עם הלקוחות.

כמה זמן אורך המיתוג?


מיתוג עסקי של אתר הוא תהליך ממושך, ועשוי לארוך כשנה, הכל בהתאם לדרישות הלקוח ולתקציב שהוא מקצה לשם כך. כל עסק שמכבד את עצמו טוב לו שיעשה מיתוג עסקי נבון ונכון לצורך פרסומו ושיווקו ללקוחות פוטנציאליים.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה