יום רביעי, 29 ביוני 2016

בניית אתרים ככלי לקידום עסק

אם עוברים דירה לעיר חדשה ורוצים לברר היכן יש נגר, מכבסה, מספרה, קומסטיקאית ואילו חשמלאים עובדים במקום כל שעושים כיום הוא לגשת לרשת האינטרנט ובכך מקבלים מידע על ידי הקלדת מילים בודדות בגוגל או במנוע חיפוש אחר ובלחיצה על תוצאות החיפוש.

למעשה, גם כשאנחנו לא עוברים דירה למקום לא מוכר רבים מאיתנו משתמשים במנועי החיפוש (Google, Bing,Yahoo וכדו) כמעט מדי יום ביומו כדי לגלות מה הן שעות הפעילות של קופות החולים באזורינו, אילו חשמלאים יכולים להגיע לביתנו, היכן יש מכון ספא קרוב המעניק עיסוי רקמות עמוק, היכן נמצאת החנות לבגדי תינוקות הקרובה וכן הלאה.

בעלי עסקים רבים הבינו זאת מכבר את החשיבות האדירה של פרסום באינטרנט לעסקים ובנו אתר אינטרנט. כאשר אנו מחפשים בעל מקצוע דרך האינטרנט (מה שקורה בכל דקה מליוני פעמים בעולם) מי שיזכה הוא העסק שבנה אתר מרשים ביותר. מיותר לציין את גודל הפגיעה בעסקים שאין להם אתר אינטרנט בהפסד לקוחות פוטנציאליים רבים. אין ספק שאתר אינטרנט מרשים ומקצועי ימשוך אליו יותר לקוחות. בשל כך הוקמו חברות בניית אתרים ולכן השוק מוצף בדרישה לאתרים מקצועיים לעסקים ולאנשים פרטיים. לאחר שפניתם לחברת כזו וקיבלתם אתר מדהים המותאם במיוחד עבור עסקכם נותרה השאלה איך לקוחות פוטנציאליים יגיעו לאתר? לשם כך רוב החברות בתחום מספקות גם שירות קידום אתרים באינטרנט העוזר להביא לתנועה באתר ופרסום במנועי חיפוש.

לא מספיק לבנות אתר אינטרנט עבור בית העסק צריך גם לקדם את האתר על מנת שהוא יופיע במקומות הראשונים במנועי החיפוש השונים. רוב רובם של האנשים נכנסים רק אל התוצאות הראשונות המופיעות בדפי החיפוש ולכן ישנה חשיבות לכך. חשוב לציין שאת כל המוזכר למעלה ניתן גם לעשות באופן עצמאי וחינמי ע"י חברות המספקות אפשרות זו. עם זאת, יש להתחשב בכך שהגרפיקה של אתרים אלו היא בסיסית מאוד ועבודת קידום האתר דורשת שעות רבות של השקעה. בהתחשב בחשיבות אתר אינטרנט לעסק כדאי לפנות לחברה מומחית שתבטיח את התוצאה הסופית. הוצאה כספית מסוג זה משתלמת, הרי לא נדאג להבאת לקוחות ככל שניתן לעסק שלנו?!

ישנן חברות שונות המספקות בנוסף לבנייה וקידום, גם עיצוב אתרים ואיחסון אתרים כך שניתן לעשות הכל בעסקת חבילה אחת ובדר"כ המחיר טוב יותר ומשתלם יותר.

כמו שהמלצנו בכתבות קודמות בנושא, אנו ממליצים שוב שבכדי להבטיח את טיב החברה הבונה את האתר לעסקכם חשוב לבדוק את הוותק שלה ולראות עבודות קודמות.

א.ס.פ סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה